Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Για να συμμορφωθείτε με τη νέα οδηγία για την ιδιωτική ζωή, πρέπει να ζητήσουμε τη συναίνεσή σας για να ορίσετε τα cookies. Μάθετε περισσότερα.
Η οπτική ταυτότητα
Το βιβλίο αυτό δημιουργήθηκε από σχεδιαστές και απευθύνεται σε σχεδιαστές. Είναι ένας πολύτιμος οδηγός σχεδιασμού της οπτικής ταυτότητας και ισχυρός σύμμαχος για σπουδαστές και επαγγελματίες της γραφιστικής και της οπτικής επικοινωνίας. Αναλύεται η δομή της οπτικής ταυτότητας και εξετάζονται οι πολύπλευρες διαδικασίες ανάπτυξης και σχεδιασμού της. Εστιάζει σε ζητήματα που αφορούν τη στρατηγική τοποθέτηση των επιχειρήσεων, την οπτικοποίηση της εταιρικής φιλοσοφίας και τη σχεδίαση, προσεγγίζοντας το θέμα από την πλευρά του σχεδιαστή. Μέσα από αναλυτικά σχεδιαγράμματα, θεωρία και πραγματικά παραδείγματα οπτικής ταυτότητας διάσημων εταιρειών, επιχειρεί να καταστήσει την όλη διαδικασία όσο γίνεται πιο σαφή και κατανοητή. Στόχος του βιβλίου είναι να λειτουργήσει ως ένας οδηγός σχεδιασμού της οπτικής ταυτότητας που εξηγεί βήμα προς βήμα τις διαδικασίες σκέψης – υλοποίησης και από τον οποίο ο σχεδιαστής μπορεί να ανασύρει πληροφορίες που αφορούν όλα τα στάδια της ανάπτυξης και του σχεδιασμού της. Εξειδικευμένες τεχνικές, μυστικά σχεδίασης, τρόποι ανάπτυξης της στρατηγικής προβολής και ένα συναρπαστικό ταξίδι στην ιστορική εξέλιξη διάσημων Brands, οδηγούν τον αναγνώστη σε ένα βαθύτερο επίπεδο κατανόησης του αντικειμένου.
ISBN | 978-960-658-225-7 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Θεσσαλονίκη |
Ημερομηνία έκδοσης | 1 Νοε 2023 |
Σχήμα | 230Χ230Χ0 |
Τύπος εξώφυλλου | Μαλακό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 212 |
Υπότιτλος | Ανάπτυξη & σχεδιασμός |
Εκδότης | Εκδόσεις Φυλάτος |
Συγγραφέας | Κωνσταντίνος Ι. Στεφανόπουλος |