Καταγραφή των αντιλήψεων των μαθητών της Γ΄ Λυκείου σχετικά με τις έννοιες έργο-ενέργεια

9,00 € 10,00 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9786182056745
Λεπτομέρειες

Έχει διαπιστωθεί από δημοσιευμένες ερευνητικές προσπάθειες, ότι οι πειραματικές προσεγγίσεις σε πραγματικά αλλά και σε εικονικά εργαστηριακά περιβάλλοντα συνεισφέρουν αποτελεσματικά στην εννοιολογική αλλαγή των πρακτικό – βιωματικών αντιλήψεων των μαθητών. Οι μαθητές βοηθιούνται να ξαναχτίσουν νέες γνώσεις επιτυγχάνοντας έτσι τον εκπαιδευτικό στόχο.

Η δραστική τεχνική βελτίωσή των ηλεκτρονικών υπολογιστών έχει οδηγήσει στην ευρεία διάδοσή τους στη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης στα σχολεία.

Στο παρόν βιβλίο διερευνώνται και καταγράφονται οι αντιλήψεις των μαθητών της Γ’ Λυκείου σχετικά με τις έννοιες του έργου και της ενέργειας πριν και μετά από διδακτική παρέμβαση στην οποία υποβλήθηκαν. Σε αυτή την διδακτική παρέμβαση χρησιμοποιήθηκαν προσομοιώσεις σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές (εικονικά πειράματα) κ με σκοπό την εννοιολογική κατανόηση και αλλαγή.

Περισσότερες Πληροφορίες
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN 978-618-205-674-5
Τόπος έκδοσης Αθήνα
Ημερομηνία έκδοσης 30 Δεκ 2024
Σχήμα 28Χ21
Τύπος εξώφυλλου Μαλακό εξώφυλλο
Εικονογραφημένο Όχι
Σελίδες 132
Υπότιτλος Σχεδίαση και αξιολόγηση διδακτικής παρέμβασης με τη χρήση των ΤΠΕ για τη δημιουργία συνθηκών επίτευξης γνωστικών συγκρούσεων
Εκδότης Οσελότος
Συγγραφέας Ιωάννης Σαραντόπουλος
Σειρά Επιστημονικά
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας
Γράφετε Κριτική για:Καταγραφή των αντιλήψεων των μαθητών της Γ΄ Λυκείου σχετικά με τις έννοιες έργο-ενέργεια